Wandelschoenen

29 februari 2020 - Hendrik-Ido-Ambacht, Nederland

Laten we starten met de wandelschoenen... In een appgesprekje met mijn vriend Fernando over deze reisblog, wees hij me op een aanbieding van wandelschoenen bij de ANWB. Daarna natuurlijk gelijk naar de ANWB site gesurfd en inderdaad... hoge kortingen op wandelschoenen,  maar.... alleen online verkrijgbaar.  Nu is dat best lastig met schoenen,  want wie zegt dat ze goed zitten en lekker lopen. En welke categorie schoen moet je aanschaffen?  Categorie A voor het gewone wandelwerk of categorie B voor het wat ruigere werk. Uiteindelijk vond ik dat ik me voor 70 euro niet echt een bult kon vallen, dus hup... schoenen categorie B besteld,  ik ga uiteindelijk toch de Preikestolen beklimmen, en 2 dagen later waren ze in huis. Uiteraard gelijk passen en ojee... ze zaten best strak. Misschien even uitlopen in huis.  Mochten ze dan echt te klein zijn,  dan konden ze in ieder geval weer terug.  Maar wat schetste mijn verbazing.. na een paar minuten zaten ze als gegoten en liepen ze heerlijk! Dus missie 1 geslaagd.  Wandelschoenen ✅